Incident & Event Manager

I

A Minero küldetése

A MINERO IT HUNGARY 2010-ben alakult azzal a céllal, hogy magas színvonalú informatikai szolgáltatásokat nyújtson szoftverfejlesztési, vállalat tanácsadási illetve szervezési feladatokban. A cég dinamikus fejlődését többek között már a kezdetektől bizonyítja munkatársaink számának folyamatos növekedése is.

Az állás jellege:
Időtartama – Határozatlan idejű munkaszerződés
Munkarend – Teljes munkaidő, munkaviszony

Munkakörnyezet:
Hibrid (modern irodai környezet home office lehetőséggel, közös megegyezés alapján) – Budapest, Szeged, Kecskemét

A Minero mint vállalat értékei, amelyekre büszkék vagyunk:

  • Emberközpontú a filozófiánk, amely a mindennapi munka során is megjelenik;
  • Fiatalos és a kezdőket is támogató vállalati kultúra;
  • Szupportív vezetés;
  • Modern irodai környezet és hardveres, szoftveres támogatás;
  • Családbarát munkahely;
  • Professzionális szakmai közösség és kiváló csapat-egyensúly;
  • Stabil, nemzetközi hátterű magyar informatikai cég, amely a KKV-re jellemző rugalmasságból és a nagyvállalati biztonságból is hordoz magán.

Előnyök:

  • Irodai juttatások
    • Rendezvények és események cég- illetve cégcsoport szinten
    • Céges munkaeszközök
    • Parkolóhely
    • Utazási támogatás
  • Cafeteria
    • Ingyen ital
  • Rugalmasság, szabadság
    • Rugalmas munkaidő
  • Szakmai fejlődés, karrierlehetőségek
    • Certifikációk támogatása
    • Mentorprogram szakmai fejlődés érdekében
    • Külső és belső képzési lehetőségek (nyelvi és informatikai területen)
  • Juttatások
    • Sportlehetőségek támogatása
    • Dolgozói ajánlások jutalmazása

Főbb feladatok és felelősségek:

  • Hibakeresés
  • Ügyféltámogatás
  • Ügyfélkapcsolati pont a technikai kérdésekben, problémákban
  • Folyamatos kapcsolattartás az ügyfélszolgálati központokkal
  • Dokumentáció ellenőrzése, ezek biztosítása az ügyfelek számára
  • Dokumentáció létrehozása az iránymutatásoknak megfelelően
  • Kapcsolatfelvétel a német csapatokkal
  • Kapcsolattartás felhasználókkal, interfész partnerekkel
  • Beszámolók készítése az ügyfélnek heti egy alkalommal (Incident Sync meeting)

Szükséges ismeretek:

  • Jó kommunikációs készségek szóban és írásban egyaránt
  • Nyitottság informatikai alapok elsajátításához
  • Legalább B2-es szintű nyelvvizsga angol nyelvből

A pozíció betöltéséhez előnyt biztosító kompetenciák:

  • Német nyelv alapszintű ismerete
  • ITIL, SAP, Linux/Unix, SQL vagy egyéb informatikai tapasztalat
  • Incident MGMT process ismerete (ITSM, SLA, General support concept)
  • Operációs rendszerek (Windows, Linux stb.) ismerete
  • Alapvető terminál ismeretek logelemzéshez
  • RCA elkészítésének képessége a rendszer logikai működésének elsajátítása után (Root Cause Analysis)

A jelentkezés módja:

Ha tetszik, amit csinálunk, és magadra ismersz abban, akit keresünk, akkor jelentkezz e-mailben a recruitment@minero.hu címen csatolva az önéletrajzoddal, vagy töltsd ki a jelentkezési lapunkat. Ezt követően már másnap felvesszük veled a kapcsolatot!

Kövess minket Facebook és LinkedIn oldalunkon, hogy le ne maradj aktuális pozícióinkról!